Skip to main content

فهرست مطلب

بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios

بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios یکی از انواع کیف پول‌های نرم افزاری محسوب می‌شود که به راحتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. والت‌های موبایلی نوعی کیف پول ارز دیجیتال هستند که از طریق موبایل قابل دسترس می‌باشند و امروزه نیز اغلب بهترین کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال برای سیستم عامل‌های قالب در بازار، اپلیکیشن دارند. البته در این بین ممکن است، بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای IOS باهم متفاوت و یا یکسان باشند.

درحالت کلی تمام والت‌های آنلاین، اپلیکیشن موبایلی هم دارند. اما برخی از والت‌های موبایلی تنها برای موبایل طراحی شده‌اند و دیگر ولت آنلاین ندارند. باتوجه به اینکه هر پروژه کریپتویی نیاز به اپلیکیشن موبایل دارد، شما باید بهترین کیف پول نرم افزاری را برای انجام تراکنش سریعتر و دسترسی راحت‌تر استفاده نمایید. کیف پول ارز دیجیتال موبایلی یکی از در دسترس‌ترین و راحت‌ترین انواع والت‌هاست.

اما آنچه در این بین حائز اهمیت است انتخاب امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایران می‌باشد. با دانلود بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و ios شما می‌توانید اقدام به نگهداری، دریافت و ارسال ارز دیجیتال نمایید و از سایر خدمات آن در بستری ایمن استفاده کنید. در ادامه این مطلب قصد دارم برای شما مزایا و معایب استفاده از بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و یا بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای IOS را عنوان کرده و به نمونه‌هایی از ولت‌های موبایل اشاره نمایم؛

بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios

کیف پول موبایلی شامل کیف پول ارز دیجیتال اندروید و کیف پول ارز دیجیتال ios هستند که روی تلفن همراه نصب می‌‌گردند. درحالت کلی کیف پول‌های ارز دیجیتال در نسخه‌های نرم افزاری، کیف پول دسکتاپ، سخت افزاری و کاغذی برای کاربران در دسترس هستند. این کیف پول‌ها کاربرد و خدمات یکسانی برای کاربران دارند. امروزه اغلب کیف پول‌های آنلاین دارای نسخه موبایل هستند. اما درمقابل برخی والت‌های موبایلی نیز وجود دارند که تنها برای سیستم عامل موبایل طراحی شده و والت آنلاین ندارند.

بیشتر بخوانید:کیف پول دسکتاپ

شما با استفاده از بهترین کیف پول دیجیتال اندروید در ایران و یا با دانلود کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون می‌توانید از مزایای فراوان ولت‌های موبایلی بهر‌ه‌مند گردید. دانلود کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون و اندروید باعث می‌شود دسترسی شما به دارایی‌هایتان و خدمات کریپتویی به آسانی و خیلی سریع‌تر انجام گیرد. اما در مقابل بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios نیز معایب خود را دارد و شما می‌بایست با آشنایی با تمامی مزایای و معایب بهترین کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

ویژگی های بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و ios

شاید در زمان انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایران این سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد که بهترین کیف پول ایرانی برای ذخیره ارز دیجیتال چه خصوصیاتی دارد؟ از این‌رو بنده تصمیم دارم در این بخش خصوصیات بهترین کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال برای اندروید و ios را شرح دهم. در ابتدا باید اشاره کنم بهترین کیف پول دیجیتال اندروید در ایران باید تراکنش‌ها را بدون مشکل و با سرعت بالا انجام نماید.

ممکن است فرآیند پیچیده نصب و اجرای بهترین کیف پول نرم افزاری، کاربران را از استفاده از این دست والت‌ها پشیمان کند. از این رو اغلب دانلود کیف پول همراه که خدمات را در قالبی ساده و با رابط کاربری آسان در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بیشتر مورد استقبال آن‌ها قرار می‌گیرد.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios معمولا در معرض حملات سایبری قرار دارند. از این‌رو یکی از عوامل مهم در انتخاب کیف پول ارز دیجیتال برای ایران، سیستم امنیتی آن است. آنچه لازم به توجه است ذخیره مقادیر کمی از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ولت‌های موبایلی به علت امنیت کمتر آن‌هاست. انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای IOS و اندروید برای نقل و انتقالات روزانه مناسب‌تر است.

 

معایب دانلود کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون و اندروید

 یکی از مهم‌ترین معایب دانلود کیف پول همراه، خدامات امنیتی متوسط به دلیل حملات سایبری و سرقت یا خرابی موبایل می‌باشد. کیف پول ارز دیجیتال موبایلی روی تلفن همراه نصب می‌شود. احتمال دارد فرد دیگری از اطلاعات شخصی ذخیره شده روی آن سوء‌استفاده کند و بتواند مدیریت حساب شما را در دست گیرد.

پیشنهاد من به شما عدم ذخیره مقادیر زیاد بین کوین و دیگر ارزهای دیجیتال روی کیف پول‌های موبایلی است. شما می‌توانید برای نقل و انتقالات و استفاده روزانه از بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios استفاده کنید. در زیر به برخی دیگر از معایب دانلود کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون و اندروید اشاره می‌کنم:

معرفی بهترین کیف پول ارز دیجیتال ios و اندروید

در ادامه به معرفی بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید برای ایران و همچنین بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای IOS خواهم پرداخت تا شما بتوانید از میان آن‌ها امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایران را انتخاب کنید:

کیف پول موبایل گرین آدرس Green Address

کیف پول گرین آدرس Green Address

کیف پول گرین آدرس یا Green Address یکی از بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios برای بیت کوین است. شما می‌توانید با دانلود کیف پول ارز دیجیتال گرین آدرس رمز ارز بیت کوین را در این ولت رمزنگاری شده نگهداری، ذخیره، دریافت و ارسال نمایید. گرین آدرس یکی از بهترین کیف پول دیجیتال اندروید در ایران است که برای سیستم عامل ios و دسکتاپ نیز قابل دسترسی می‌باشد. این کیف پول ارز دیجیتال ios و اندروید نوعی والت آنلاین است که دارای اپلیکیشن موبایلی با نام گرین آدرس یا بلاک استریم می‌باشد. با اینکه روش کار با این کیف پول موبایلی راحت است، اما اغلب برای تریدرها و معامله‌گران حرفه‌ای در بازار کریپتوکارنسی پیشنهاد می‌شود.

کیف پول گرین آدرس (Green Address) یک کیف پول گرم است. به دلیل اتصال همیشگی این کریپتو والت به اینترنت، احتمال قرارگیری در معرض بدافزارها و هک وجود دارد. در زیر به برخی از مزایا و معایب دانلود کیف پول همراه گرین آدرس اشاره می‌کنیم:

مزایا کیف پول گرین آدرس Green Address

معایب کیف پول گرین آدرس Green Address

کیف پول موبایل سامورایی (Samourai Wallet)

کیف پول سامورایی (Samourai Wallet)

سامورایی والت، بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید است که تنها دارای نسخه موبایلی آن هم برای سیستم عامل اندروید می‌باشد. درواقع کیف پول ارز دیجیتال سامورایی به دلیل اصل ناشناسی و حفظ حریم خصوصی نسخه ios برای کاربران آیفون و همچنین نسخه آنلاین ندارد. سامورایی ولت نوعی والت پرکاربرد و معروفی می‌باشد که جدیدا سرویس میکسر هم روی بیت کوین ارائه داده که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

سرویس میکسر سرویسی است که تراکنش‌های بیت کوین را میکس می‌کند تا قابل شناسایی و ردیابی نباشند. زیرا شفافیت بلاک چین یکی از مزایا و در عین حال معایب حریم خصوصی بیت کوین بود. بدین معنا که تراکنش ها کاملا شفاف و در دسترس اعضای بلاکچین بودند که در مقاله امنیت بلاکچین به آن اشاره کردم.

سرویس میکسر با میکس کردن تراکنش‌ها این شفافیت را از بین می‌برد. افرادی که دوست ندارند به هر دلیلی تراکنش‌هایشان را اشخاص دیگری ببینند از این سرویس استفاده می‌کنند. در ادامه به برخی از مزایای این کیف پول غیرحضانتی منبع باز خواهم پرداخت:

مزایا کیف پول سامورایی (Samourai Wallet)

معایب کیف پول سامورایی (Samourai Wallet)

کیف پول ارز دیجیتال بیت کوین

کیف پول ارز دیجیتال بیت کوین

بیت کوین ولت یا شیل باخ از اولین و قدیمی‌ترین ولت‌های بیت کوین بوده است که هم دارای نسخه اندروید و هم ios می‌باشد. این کیف پول برای نگه داری بیت کوین و بیت کوین کش برای تازه‌کارها و افراد حرفه‌ای قابل دسترسی است. کیف پول BTC علاوه‌بر ترکیب راحتی و سادگی برای کاربران از چندین زبان زنده دنیا نیز پشتیبانی می‌کند. برخلاف بسیاری از والت‌ها، ولت بیت کوین امکان دسترسی به کلیدهای خصوصی شما را ندارد و از این رو امنیت دارایی‌های شما را تضمین می‌کند.

مزایا کیف پول بیت کوین

معایب کیف پول بیت کوین

کیف پول نرم افزاری موبایل کوین بیس (Coinbase)

بهترین کیف پول نرم افزاری موبایل کوین بیس (Coinbase)

کوین بیس (Coinbase) یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال به شمار می‌رود که کیف پول نرم افزاری موبایل کوین بیس را با امکانات متنوع ارائه داده است. این کیف پول موبایلی امکان ذخیره و مدیریت دارایی‌های رمزنگاری و NFT را داراست.

کیف پول کوین بیس نوعی کیف پول گرم است که امکان ادغام با مرورگرهای dApp را نیز دارد. کیف پول ارز دیجیتال موبایلی کوین، بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای IOS و اندروید به شمار می‌رود. این والت به دلیل آنلاین بودن و اتصال به اینترنت در برابر خطرات هک آسیب‌پذیر می‌باشد. در زیر به برخی دیگر از مزایا و معایب کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios کوین بیس اشاره می‌کنیم:

مزایا کیف پول کوین بیس

معایب کیف پول کوین بیس

ارز دیجیتال چینج نو (ChangeNOW)

بهترین کیف پول ارز دیجیتال چینج نو (ChangeNOW)

کیف پول نرم افزاری موبایل چینج نو  (ChangeNOW) از بیشتر از 60 ارز فیات پشتیبانی می‌کند. هدف از ایجاد ولت موبایلی چینج نو ارائه برنامه‌ای با امکان انجام مبادله و خرید و فروش ارز دیجیتال با حفظ حریم خصوصی بود. کیف پول کریپتو موبایل ChangeNOW را می‌توانید برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS با مراحل نصب و استفاده آسان تهیه کنید. این کیف پول موبایلی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم و توکن‌های مبتنی بر ERC-20 و BEP2 پشتیبانی می‌کند.

امکان انجام تراکنش‌های فیات به سبب ادغام چینج نو با ارائه‌دهندگان پرداخت Simplex و Guardian بسیار آسان شده است. بصورتی که حتی مبالغ پایین و 2 دلاری نیز بوسیله ChangeNOW امکان جابجایی دارند. کیف پول موبایلی چیجن نو، نوعی کیف پول غیرحضانتی non-custodial است که کاربران در آن دارای کلیدهای خصوصی مخصوص به خود هستند. از این رو کاربران کیف پول چینج نو بر دارایی‌های خود کنترل کاملی دارند.

مزایا کیف پول چینج نو

معایب کیف پول چینج نو

کیف پول تراست والت بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios

کیف پول تراست والت بهترین کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios

تراست ولت نوعی کیف پول رمزنگاری متن باز و غیرمتمرکز است. شما می‌توانید دانلود کیف پول ارز دیجیتال تراست والت را هم روی سیستم عامل اندروید و هم آی او اس تجربه کنید. کیف پول تراست ولت امکان پشتیبانی از 160 هزار دارایی و شبکه بلاکچین را دارد. تراست ولت، بهترین کیف پول نرم افزاری مورد استفاده هم برای افراد تازه‌کار در دنیای کریپتو و هم تریدرهای حرفه‌ای می‌باشد. شما با دانلود کیف پول ارز دیجیتال تراست والت امکان استفاده از فناوری Web3.0 و خرید ارزهای دیجیتال بوسیله DEX (صرافی غیرمتمرکز) فعال در شبکه Kyber را خواهید داشت.

کیف پول تراست ولت با داشتن رابط کاربری ساده و مشارکت با صرافی بایننس بیشتر از 5 میلیون کاربر فعال دارد. این کیف پول نرم افزاری موبایل به لطف اقداماتی جهت حفظ امنیت دارایی کاربران، قوانینی توسط شرکت امنیتی بزرگ Stateful تنظیم نموده است.

شما با دانلود کیف پول ارز دیجیتال تراست والت بدون پرداخت هیچ هزینه و اشتراکی می‌توانید از اقداماتی نظیر اسکن پین کد یا اسکن اثر انگشت جهت اضافه کردن لایه امنیتی اصافی استفاده نمایید.

مزایا کیف پول تراست ولت

معایب کیف پول  تراست ولت

کیف پول متامسک (MetaMask) بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایران

کیف پول متامسک (MetaMask) بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایران

کیف پول متامسک (MetaMask) در اوایل ورود به بازار دارای افزونه وب بود که روی مرورگرهای فایرفاکس، کروم و Brave امکان نصب داشت. از این طریق امکان ذخیره و خرید و فروش توکن‌های اتریوم و کوین‌ها برای کاربران فرهم می‌شد. بعد از چهار سال شرکت توسعه دهنده آن توانست نسخه کیف پول نرم افزاری موبایل متامسک را در اختیار کاربران قرار دهد. با استفاده از متامسک بهترین کیف پول ارز دیجیتال ios و اندروید، کاربران امکان ذخیره و مبادله توکن‌ها را خواهند داشت. این کیف پول امکان ادغام نسخه وب با کیف پول سخت افزاری نظیر لجر را دارد؛ البته این قابلیت شامل نسخه موبایل آن نمی‌شود.

کیف پول موبایلی متامسک با ذخیره کلیدهای خصوصی در دستگاه کاربر، حفظ امنیت را به کاربران محول نموده است. علاوه‌بر آن به منظور افزایش امنیت نیز از لایه‌های امنیتی نظیر پشتیبان مخفی و پین کدهای پین سفارشی برخوردار می‌باشد. لازم به ذکر است نسخه موبایل این کیف پول نسبت به نسخه مرورگر امنیت بیشتری دارد.

مزایا کیف پول متامسک

معایب کیف پول متامسک

کیف پول موبایلی هوبی (Huobi) بهترین کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال

کیف پول موبایلی هوبی (Huobi)

کیف پول هوبی (Huobi) پلتفرمی است که با پشتیبانی از چند ارز دیجیتال امکان ارائه طیف وسیعی از خدمات و محصولات ارزهای دیجیتال را فراهم نموده است. شما با دانلود کیف پول ارز دیجیتال موبایلی هوبی، علاوه‌بر ذخیره دارایی امکان مدیریت دارایی خود را به صورت ایمن و راحت خواهید داشت. این برنامه کاربردی که جزو بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و ios محسوب می‌شود دارای تنوع دارایی بوده و به شما این امکان را می‌دهد که در سبدگردانی ارز دیجیتال تنوع بالایی داشته باشید. همچنین از کیف پول هوبی برای ذخیره توکن‌ها در مکانی امن نظیر بایننس استفاده می‌شود.

نسخه ارتقا یافته و جدید Huobi Wallet دارای طراحی کاربری حرفه‌ای‌تری است. کاربران با دانلود کیف پول همراه هوبی علاوه‌بر هشت ارز دیجیتال برتر نظیر EOS، TRX، BTC، ETH، USDT و … امکان اضافه کردن کوین‌های موردنظرشان را نیز به ولت خود خواهند داشت. درواقع کیف پول موبایلی هوبی امکان پشتیبانی از تمامی توکن‌های ERC20 را دارد.

مزایا کیف پول هوبی (Huobi)

معایب کیف پول هوبی (Huobi)

کیف پول ارز دیجیتال اندروید Exodus

کیف پول ارز دیجیتال اندروید Exodus

کیف پول نرم افزاری اکسودوس Exodus یکی دیگر از انواع کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios است که در سال 2015 با امکان ذخیره بیش از 150 رمز ارز روانه بازار گردید. دانیل کاستانولی و جی پی ریچاردسون از بنیانگذاران این کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios هدف خود را از ایجاد آن، توانمندی کاربران برای مدیریت دارایی‌هایشان عنوان داشتند.

جی پی دارای تجربه‌ای شامل انتشار بیشتر از 200 کتابخانه منبع باز برای ارز دیجیتال بیت کوین و دیگر رمز ارزها بود و دنیل نیز بر روی تصاویر بصری شرکت‌های گسترده‌ای نظیر دیزنی و اپل فعالیت می‌کرد. بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید Exodus علاوه بر سیستم عامل اندروید روی ios هم امکان نصب دارد.

اکسودوس دارای سه تب نمونه کارها، کیف پول و صرافی می‌باشد. کاربران در کیف پول ارز دیجیتال Exodus علاوه بر امکان ردیابی نمونه‌ کارها و عملکردهای خود، می‌توانند دارایی‌های خود را رد و بدل نموده و کلیدهای خصوصی را نیز مدیریت کنند.

اگرچه امکان انجام تراکنش‌های ارز دیجیتال در کیف پول Exodus به آسانی وجود دارد؛ اما هیچگونه امکاناتی برای خرید کریپتو با ارز فیات و یا واریز فیات درنظر گرفته نشده است. کیف پول اکسودوس به علت non-custodial بودن امکان مدیریت و کنترل کلیدهای خصوصی را به کاربران واگذار نموده است. همچنین امکان بازیابی رمز عبور نیز بوسیله ایمیل در آن فراهم شده است. کیف پول اندروید و آیفون Exodus برای افزایش امنیت امکان سازگاری با کیف پول‌های سخت افزاری نظیر Trezor و Ledger را میسر نموده است.

مزایای کیف پول Exodus

معایب کیف پول Exodus

کیف پول کوینومی (Coinomi)

کیف پول کوینومی (Coinomi)

کیف پول کوینومی یکی از بهترین کیف پول دیجیتال اندروید در ایران به شمار می‌رود که امکان پشتیبانی از رمز ارزهای مبتنی بر Omnilayer، NEM، ERC20/223/723، BEP2  و TRC10 دارد. این ویژگی سبب شده تا این والت کریپتو برای افرادی که در پی ذخیره انبوهی از انواع مختلف کوین می‌باشند، گزینه‌ای مناسب برشمرده شود. با دانلود کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون و اندروید Coinomi یک رابط کاربری تمیز و امنیتی بالاتر از حد متوسط به صورت رایگان در دسترس شما قرار می‌گیرد.

باتوجه به ایرادات کم کیف پول کوینومی، می‌توان آن را یکی از بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و ios دانست. این کیف پول با پشتیبانی از بیشتر از 125 شبکه بلاکچین و 25 زبان زنده جهان، محصولی بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاران در سرتاسر دنیاست. با استفاده از کیف پول کیف پول کوینومی (Coinomi) امکان خرید و فروش، مبادله و سواپ رمز ارزها را در اختیار خود دارید.

مزایای کیف پول Coinomi

معایب کیف پول Coinomi

کیف پول نرم افزاری موبایل مای اتر ولت (MyEtherWallet)

کیف پول نرم افزاری موبایل مای اتر ولت (MyEtherWallet)

کیف پول مای اتر والت (MyEtherWallet) یکی دیگر از امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایران می‌باشد. این کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios به صورت متن باز طراحی شده و امکان تعامل مستقیم کاربران را با شبکه اتریوم بوجود می‌آورد.

همچنین با کیف پول نرم افزاری مای اتر والت می‌توان ارزهای مختلفی نظیر ETH، ETC، ERC و BTC را نگهداری نمود. این والت کریپتو با نام اختصاری MEW شناخته شده و در سال 2015 بوسیله تیلور موناهان (Taylor Monahan) ایجاد گردید. بعد از مدتی تیلور یک کیف پول دیگری را نیز برای اتریوم با اسم MyCrypto برای وب ایجاد نمود.

همچنین امکان دانلود کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون و اندروید فراهم بوده و خرید اتریوم با کارت بانکی امکان پذیر است. البته برداشت ارز فیات همانند دلار در این کیف پول وجود ندارد و تنها به صورت اتریوم قابل برداشت می‌باشد. امکان دسترسی به بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و ios مای اتر ولت به صورت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت وجود دارد.

کیف پول MyEtherWallet به صورت non-custodial طراحی شده و در آن کاربران کنترل کلیدهای خصوصی خود را در اختیار دارند. از ویژگی‌های امنیتی کیف پول ارز دیجیتال مای اتر والت می‌توان به استفاده از Face ID یا اثر انگشت و انتخاب یک پین امن برای دسترسی به آن اشاره نمود.

مزایای کیف پول MyEtherWallet

معایب کیف پول MyEtherWallet

کیف پول نرم افزاری Eclair Mobile

کیف پول نرم افزاری Eclair Mobile

کیف پول اندروید و آیفون Eclair Mobile سازگار با شبکه لایتنینگ ایجاد شده است. رابط کاربری این والت کریپتو نرم افزاری بسیار زیبا و ساده بوده و شما می‌توانید در آن کانال‌های مورد نیازتان را مشخص نمایید. کیف پول نرم افزاری Eclair Mobile رایگان بوده و تنها از رمز ارز بیت کوین پشتیبانی می‌کند. از این رو گزینه مناسبی برای کاربرانی است که بیت کوین معامله می‌کنند. البته امید است که تیم توسعه دهنده این کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios امکان پشتیبانی از دیگر رمز ارزها را نیز فراهم آورند؛ زیرا در عملکرد خود هیچ ایرادی ندارد.

کیف پول نرم افزاری Eclair Mobile از جهاتی همانند امنیت، پشتیبانی از کاربران و هزینه کارمزد نسبت به دیگر والت‌ها، دارای امتیاز بالایی از جانب کاربران می‌باشد. با این حال ممکن است رابط کاربری آن برای کاربران مبتدی اندکی پیچیده بنظر برسد.

مزایای کیف پول Eclair Mobile

معایب کیف پول Eclair Mobile

کیف پول eToro

کیف پول eToro

کیف پول eToro دارای ویژگی ذخیره سازی آنلاین و داغ است. این کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios دارای امکانات مختلفی همانند مبادله، انتقال رمز ارز میان کیف پول‌های مختلف و دیگر ویژگی‌های اولیه یک والت کریپتو می‌باشد.

کیف پول نرم افزاری ای‌تورو از بیش از 56 رمز ارز مختلف پشتیبانی کرده و گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاران تنوع طلب می‌باشد. همچنین شما در کیف پول eToro امکان ذخیره و نگهداری ارزهای فیات متنوعی را نیز دارید.

متاسفانه در کیف پول eToro امکان ذخیره‌سازی و مدیریت NFT وجود ندارد؛ با این حال می‌توان این دارایی‌های دیجیتالی را توسط این والت خریداری نمود.

شما می‌توانید با خریداری مقداری اتریوم به والت خود و اتصال آن به بازارچه دیفای، اقدام به خریداری توکن غیرمثلی مدنظرتان نمایید. والت ای‌تورو برای تراکنش‌های خود هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند؛ با این وجود در زمان برداشت وجه از این کیف پول ارز دیجیتال اندروید و ios باید 5 دلار به عنوان کارمزد پرداخت نمایید.

مزایای کیف پول eToro

معایب کیف پول eToro

کیف پول‌های اندروید و ios کریپتو از روش‌های مختلفی برای تضمین امنیت سرمایه کاربران خود استفاده می‌کنند. کیف پول Exodus با قابلیت‌های امنیتی نظیر ذخیره‌سازی کلید محلی، کلیدهای خصوصی و داده‌های تراکنش رمزگذاری شده و مرورگر Web3 یکی از ایمن‌ترین کیف پول‌های نرم افزاری به شمار می‌رود. بعلاوه کیف پول‌های کوینومی و تراست والت و … نیز در این لیست جای دارند

پشتیبانی از رمز ارزهای مختلف و زیاد، امنیت بالا، هزینه پایین و امکان استفاده آسان از ویژگی‌های بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و آیفون می‌باشد.

دانلود کیف پول ارز دیجیتال کوین بیس والت، متامسک و تراست والت بیشتز از 10 میلیون بار در گوگل پلی استور انجام گرفته شده است و این والت‌ها رکورددار بیشترین میزان دانلود کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون و اندروید هستند.

ارسال پاسخ